Trött, rapport om idag

Du som läser detta kan hoppa över allt och läsa sista raderna så spar du några minuter......Lite fredagstjat i kvällen, i väntan på kärleken :=)

Sitter och väntar på gubben och jag börjar bli trött han slutar sent ikväll typ nu. Så snart är han hemma. Börjat på en söt Liten väst till lilltjejen men nu är jag för trött för att fortsätta sticka. I dag har det vart strålande väder. Vi var ute hela eftermiddagen med promenad i backe och lekparken, blev först lite förvånad när våran lekpark var borta men det är väl ngt på gång i den. Lilltjejen fick smaka lite choklad ikväll det var populärt. Det är nog många som har delade meningar med det där som kallas godis. Egentligen kanske hon inte ska ha men när hon får så sällan och så lite tycker jag att det inte gör något. Hon vet vad det är fast hon aldrig har sett godis tidigare, så fårt jag eller gubben köpt hem så känner hon på sig att det är något gått så nu går det inte att smyga längre. Äntligen har hon blivit sugen på att äta lite mat hon har druckit välling i ett  i över en månad nu och vägrat annan mat. Men idag fick hon smaska på en korv. Det är rätt bra för den kan hon hålla i. Man kan också sätta små bitar på gaffel som hon klarar att hantera. Hon är två snart så jag känner att hon behöver kanske lite mer en välling. Vi har också slutat med välling på natten och det har gått bra och hon sover bättre nu när hon inte fått välling och jag har sovit två dagar på raken. Inte illa. Kanske är det mitt förhållningsätt till mat som har påverkat hennes synsätt på mat? Min stress över mat börjar försvinna allt mer och denna gång har det gått bättre en andra gånger att hålla rätt kost och motion. På måndag börjar jag jobba så då får jag ännu mer rutiner så vad kan gå fel nu?

På tisdag ska jag kika på SATS i Älvsjö om det är ngt att ha. Skaffa mig en ny personlig tränare och köra lite styrka igen...Måste ju få snygga armar också och en fit mage. Nu blev det långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0