Träning

Träningen är rolig, Igår hade jag ett nytt pass med min personliga tränare. Jag märker att jag blivit starkare och fått bättre kondition. Mycket tack vare min egna träning, dagliga promenader, jag har också en hemmabio där jag tränar pilates ibland, samt cyklar när jag inte orkar gå ut. Det är enkelt och smidigt.

Men igår tränade vi mina ben, armar, rygg, vader och mage. Han ökade vikterna på varje övning så det blev tungt. På kvällen somnade jag gått. Motivationen har kommit tillbaka och suget efter godis och den där pizzan minskat. Hoppas det håller i sig ett tag till. Två veckor kvar till nästa invägning. Två kilo fram tills dess tänkte jag gå ned (till).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0