Skärpning

Skäms lite när jag läser genom mina tidigare inlägg. Skräpmat har det varit i några dagar. Men jag skyller på mensen och min förkylning som aldrig går över. Men nu är det på bättringsvägen. Jag klämde i mig en pizza igårkväll plus en fika på dagen sam  flera chokladbitar. Inte bra. Men idag börjar motivationen komma tillbaka igen. Vill ju inte gå upp allt jag gått ner nu. Ikväll är det dax för personlig träning igen, ben, bröst, mage och rygg. Det blev en morgonpromenad i höstsolen, gick förbi några trötta och en del mossade mördarsniglar. Jag har i alla fall inte slutat motionerat!
Lunch idag blir lax med gullbur och till middag blir det tacos utan bröd.

Jag ska ha invägning om tre veckor så fram tills dess är det bara att köra och inga fler pizzor!!!! Nej till Pizza..... =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej! Ska du inte lägga in lite roliga bilder snart?! ;) Ha det fint! Kram

2008-09-04 @ 17:00:15
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0