Motivation

Laddad igen, höstmörkret är här så då känns det bättre med inomhusträning, men jag ska ta och byta gym, till ett mer ordnat där det finns instruktörer som kan maskinerna och göra ett träningsprogram. Min personliga tränare ska jag säga upp för idag dök han inte upp och inget meddelande. Så det känns inte något bra. Men nu har jag kommit igång och känner att jag kan fixa det själv men på ett gym med schyst service. Idag har jag tränat motion, crosstrainer och löpband en timme blev det sammanlagt.
Maten har gått bra gröt till frukost, kyckling och ris med grönsaker till lunch, och kvällen en omelett med nötter samt en hallonsmootie. Inget godis. Te och vatten. Imorgon ska jag försöka ge mig ut på promenad med lilltjejen hon har hög feber så det blir inte något dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0