Lite av varje

Fredagsro, sammantaget har veckan som varit gått hyfsat, halva veckan varit nyttig och andra halva lite onyttig men det får vara så ibland. Var på mc donalds två gånger men andra gången tog jag en cesarsallad och ett glas vatten. Men första gången blev det en stor qp mmmmm =) lite godis har det blivit också.

Idag har jag ont i halsen så det blir nog inte någon träning.  Trött inte fått sova lilltjejen varit orolig hela natten. Idag blir det lugnt kanske en kort promenad med långsamt tempo och inte i backe. Vi får se vad det blir. Jag håller på att välja gym också men det är svårt för det finns så många men alla ligger en bit bort. Jag vet inte var jag ska jobba i höst heller. Det bästa är nog att ha ett gym efter vägen. Sen ska det finns andra aktiviteter på gymet en bara styrketräning. Som tex step up eller aerobic.

Mat idag:
Frukost: Smoothie på blåbär och ett äpple till, ett stekt ägg
Lunch: Makrill med grönsaker quinoa
Middag: Fläskkotlett, gamla rester från tidigare lunch

Ikväll kommer farmor det ska bli roligt så om lilltjejen blivit av med sin feber ska vi gå och titta på små djur. Köpa höstblommor. Det blev inget sist som jag skrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0